Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Urząd Gminy Jasienica Rosielna
Numer identyfikacyjny REGON
00054806300000
Stan w dniu 01.01.2021 r.
Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
urzad@jasienicarosielna.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
amaslyk@jasienicarosielna.pl
Telefon kontaktowy
134306033 Data
2021-03-29
Miejscowość
Jasienica Rosielna
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. PODKARPACKIE
Powiat
Powiat brzozowski
Gmina
Jasienica Rosielna (gmina wiejska)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: [ X ] 2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
4
- Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
[ X ] NIE
- Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?
[ X ] NIE
- Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[ X ] NIE
- Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?
[ X ] NIE
- Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] NIE
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Podstawowa działalność Urzędu Gminy prowadzona jest w 1 budynku, w którym znajduje się także GOPS. Dodatkowo sołtysi prowadzą obsługę interesantów w 3 budynkach, w poszczególnych miejscowościach gminy, tzw. "sołtysówkach". W budynku Urzędu Gminy zapewniono: miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, windę oraz pomoc pracownika pełniącego dyżur w głównym holu budynku.
Dział 2. Dostępność cyfrowa
- Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
Liczba stron: 2
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
ID a11y-url |
https://jasienicarosielna.bip.gov.pl |
ID a11y-status |
[ X ] Częściowo zgodna |
ID a11y-data-sporzadzenie |
2020-03-19 |
ID a11y-url |
https://jasienicarosielna.pl/ |
ID a11y-status |
[ X ] Częściowo zgodna |
ID a11y-data-sporzadzenie |
2020-03-19 |
- Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Strony internetowe są częściowo niedostępne cyfrowo, ponieważ niektóre dokumenty podmiotów zewnętrznych zamieszczane są w formie pdf w wersji nieprzeszukiwanej.
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
- Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
a. Kontakt telefoniczny |
[ X ] TAK |
|
[ X ] TAK |
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów |
[ X ] NIE |
internetowych |
[ X ] NIE |
|
[ X ] NIE |
aplikacje (tłumaczenie online) |
[ X ] NIE |
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka |
[ X ] TAK |
migowego: |
[ X ] powyżej 3 dni roboczych |
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
[ X ] NIE |
- Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X ] NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
2
- Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
[ X ] TAK
- nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
[ X ] NIE
- informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
[ X ] NIE
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X ] NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? [ X ] NIE
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? [ X ] NIE
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] NIE
- Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?[ X ] NIE